mardi, juillet 11, 2006

Tuesdays Photo: Bubble. Bulle.

Comme le concours de cette semaine est "bubble", j'en profite pour mettre cette photo prise durant notre petit voyage. Ma fille Gene est experte dans ce genre de bulle et moi,... je n'en reviens juste pas!

This week contest is "bubble", so I take that chance to post a picture taken during our little trip. My daughter Gene is an expert with that kind of bubble, and me,... well I can't believe what I see!

11 commentaires:

Mei Shile a dit...

Moi, c'est comme toi pour les bulles. Je me sens incompétente.

Ginnie Hart a dit...

That is ONE BIG BUBBLE! What a talent :)

Clo a dit...

Gene a inventé ça toute seule! Elle en fait même des biens plus grosses. :O)

Gene invented that all alone, just while playing in the bathroom! And she sometimes do some bigger than that one! :O)

Jozee a dit...

How the heck does she do that? Just hand soap?

Clo a dit...

jo: Yes! She just put soap on her hands and blow. She's a champion! :O)

Jozee a dit...

Someone give that girl a blue ribbon!

Anonyme a dit...

Dans me jeunesse, on faisait des
bulles avec une sorte de pipette.
Mais là, avec les mains..........
C'est du GENIE, oh pardon, du GENE.
Ha....Le regard angoissé de la
maman!!!...

Calvin a dit...

Soooooo cute! Cute daughter, hot mom. ;)

Clo a dit...

jo: Yes! She deserve it! :O)

ritadaphné: Pas vraiment angoissé, plutôt surpris... ;O)

calvin: Thanks! ;O)

Ginnie Hart a dit...

Man! I just realized she does that through her hands without a wand. That IS an unbelievable talent. She DOES get the Blue Ribbon! No wonder you can't believe your eyes, Clo!

Clo a dit...

My daughter is a genius! :O)