mercredi, février 08, 2006

FOR CALVIN.
POUR CALVIN.



Our blogger friend Calvin is unable to post tonight, so I've dedided to post a b/w night pic because I know he loves that. Here's for you my little brother, a pic taken last Sunday, at 5pm, from the balcony of my appartment.

Notre ami blogger, Calvin, est incapable de mettre de photo sur blogger ce soir, alors j'ai décidé de mettre une photo de nuit en n/b parce que je sais qu'il adore ce genre. Alors, pour toi "little brother", une photo que j'ai prise dimanche dernier, à 5h p.m., du balcon de mon appartement.

9 commentaires:

Calvin a dit...

Very cool. i love the night photos! Looks a liitle like a painting.

Francois et fier de l'Être a dit...

Je me permet de te questionner, faisons plus amples connaissance.

merlinprincesse a dit...

Je suis bien contente que tu aies mis cette photo pour Calvin. C'est chouette de TA part... ;o)

Ginnie Hart a dit...

Now that I'm back in Atlanta, I love seeing the snow photos :) Memories.

Unknown a dit...

I love the photo. It must be a great time in the summer being out on your balcony. I love balconies!

jkirlin a dit...

You could have mocked him like *I* did. But no, you had to take the high road. This is great. Heh heh.

What's the GEM store?

Clo a dit...

calvin: Happy to see that you like it. :)

shane: since I'm blogging, I realized that our temperature is not so bad after all, so I wont complain anymore.

françois: d'accord pour faire connaissance.

mp: hi hi ;O)

ginnie: I have to admit that snow is very photogenic! :O)

expat traveler: I think I could write a book about balconies! :O)

jkirlin: Dear, dear, some people just have more classsssssss than the other.
gna gna gna gna gna!

And that Gem is a little "dépanneur", a convenient store. And it's usually open until 11pm.

Francois et fier de l'Être a dit...

Il s'agissait de réponde au petit questionnaire ci-joint :
http://bof1er.blogspot.com/2006/02/fort.html

Clo a dit...

Ah! Je suis "tagguée".
Je répondrai mais ça peut prendre un peu de temps.